Strategia
Przeprowadzamy analizę Twojego biznesu, branży i konkurencji, aby wybrać najskuteczniejszą strategię i określić najważniejsze frazy pozycjonowania szerokiego.
Optymalizacja
Realizujemy optymalizację techniczną, budujemy skuteczne treści i wdrażamy strategię linkowania.
Raportowanie
Regularnie otrzymasz od nas raport widoczności strony, z wyszczególnieniem fraz, na które już wyświetlasz się w Google.
Pozycjonowanie szerokie
Fraza kluczowa długi ogon
Można więc powiedzieć, że pozycjonowanie szerokie skupia się przede wszystkim na ogólnych frazach kluczowych o dużym zasięgu i konkurencji, podczas gdy długi ogon koncentruje się na bardziej szczegółowych, mniej konkurencyjnych słowach kluczowych, które mogą generować mniej ruchu, ale prowadzą do lepszej konwersji poprzez precyzyjne dopasowanie do potrzeb użytkowników. Jak widać, obie strategie mają swoje zalety i mogą być optymalizowane zależnie od celów i rodzaju działalności .