Masz stronę internetową? Zainwestuj w pozycjonowanie i wykorzystaj ją do pozyskiwania nowych klientów. Dzięki SEO Twoja strona wyświetli się w top 10 Google na frazy związane z ofertą, docierając do tysięcy użytkowników. Optymalizacja na wielu obszarach sprawi, że pozyskany w ten sposób ruch na stronę będzie dla Ciebie skutecznym źródłem sprzedaży. Zobacz, dlaczego warto rozwijać swoją firmę dzięki pozycjonowaniu stron.
Chociaż celem pozycjonowania nie jest jedynie wyświetlanie się strony w Google, rosnąca widoczność to pierwszy sygnał, że SEO zadziałało. Im więcej osób zobaczy Twoją stronę, tym większe szanse na sprzedaż.
Wiek? Płeć? Demografia? W pozycjonowaniu precyzujemy dotarcie do grupy odbiorców przez pryzmat fraz. To one odzwierciedlają potrzeby i zamiary użytkowników. Chociaż pozyskasz duży ruch, będzie to ruch Twoich potencjalnych klientów.
Współpracując z nami masz jasną sytuację. Nie tylko informujemy o wszystkich krokach pozycjonowania, które będzie realizować, ale również cyklicznie informujemy Cię o przebiegu postępów pozycjonowania.
Dzięki pozycjonowaniu dotrzesz do użytkowników, którzy wyszukują usług, produktów i miejsc w Google. To właśnie Twoją firmę zobaczą w top 10, a nie konkurencję.
Pozycjonowanie stron wiąże się u nas ze stałymi kosztami, a jednocześnie z rosnącą sprzedażą. Zamiast płacić za każde odwiedziny na Twojej stronie, płacisz za stałą optymalizację strony.
Nie ma lepszej reklamy niż widoczność Twojej strony w Google. Im lepiej wypozycjonowana strona, tym więcej osób pozna Twoją markę i ofertę.
Pozycjonowanie nie ma na celu jedynie zbudować ruch na Twojej stronie, ale przede wszystkim pozyskiwać dla Ciebie sprzedaż.
Pozycjonowanie lokalne to kompleksowa usługa, która obejmuje:
W pozycjonowaniu lokalnym szczególny nacisk kładziemy na eksponowanie danych teleadresowych Twojej firmy. Dbamy o ich spójność w obrębie Twojej witryny, ale również w katalogach i na profilach firmowych na zewnętrznych portalach. Wszystkie działania realizuje zespół doświadczonych specjalistów: pozycjonerów, copywriterów i linkbuilderów.
Twoja strona będzie widoczna na coraz większą liczbę fraz w top 10 wyników wyszukiwania.
Twoją stronę będzie odwiedzać coraz więcej użytkowników z najbliższej okolicy zainteresowanych Twoimi usługami.
Dzięki widoczności strony w Google, w Mapach i w formie wizytówki Google Moja Firma promujesz swoją markę wśród coraz większej grupy odbiorców.
Prowadzimy analizę Twojego biznesu, branży i konkurencji, aby wybrać najskuteczniejszą strategię i określić najważniejsze frazy do kampanii SEO.
Realizujemy optymalizację techniczną, budujemy skuteczne treści i wdrażamy strategię linkowania.
Regularnie otrzymasz od nas raport widoczności strony, z wyszczególnieniem fraz, na które już wyświetlasz się w Google.
Stron internetowych w Google jest tysiące. Pozycjonowanie ma sprawić, że to właśnie do Ciebie trafią użytkownicy. Pozycjonowanie stron to mierzalny i skuteczny sposób na pozyskiwanie klientów w internecie.
Wyceniając prace dla Twojej strony weźmiemy pod uwagę takie aspekty jak jej wielkość, obecne wyniki w Google, konkurencyjność branży czy też zasięg.
Finalnie więc koszt pozycjonowania ustalany jest indywidualnie. Chcemy, aby pozycjonowanie było usługą dostępna dla każdego, dlatego oferujemy budżetowe, ale skuteczne rozwiązania.
Mamy na koncie sukcesy klientów lokalnych o różnym profilu działalności. Wielu z nich dzięki nam rozwinęło swoje firmy. To możesz być też Ty!
Realizujemy pozycjonowanie od ponad 20 lat. Nasz zespół tworzą specjaliści o bogatym doświadczeniu, którzy żyją tematami SEO, a swoją pracę wkładają 100% zaangażowania.
Pozycjonowanie to konkretny zestaw działań i określony proces. Od początku przedstawiamy więc zakres naszych działań, a w trakcie współpracy informujemy o ich przebiegu. Z nami wiesz za co płacisz.
Naszą specjalnością są małe firmy. Pomagamy rozkwitać polskim firmom, rodzinnym biznesom i początkującym przedsiębiorcom. To właśnie dla nich stworzyliśmy przystępną ofertę pozycjonowania.
Firma Lojalni pomogła nam wypromować lokalny biznes w bardzo konkurencyjnym środowisku i w istotnym stopniu przyczyniła się do jego rozkwitu. Potrafiła zrozumieć nasze indywidualne potrzeby i jako eksperci w swojej dziedzinie, zaproponować nam drogę rozwoju biznesu online.
W naszej branży szczególnie cenimy sobie komunikatywność i dobry kontakt z klientem, a to obok profesjonalizmu największe atuty firmy Lojalni. Dzięki poprawie pozycji w Google w krótkim czasie zauważyliśmy znaczący wzrost zapytań ze strony klientów.
Nasza branża wymaga kreatywnego myślenia i szybkiego reagowania, w czym Lojalni świetnie się odnaleźli. Przeprowadzili dla nas liczne i skuteczne kampanie w sieci oraz doradzali w kwestiach związanych z efektywnym dotarciem do klienta. Wykazali się dużą elastycznością i szeroką znajomością branży.
Nasza współpraca to dowód na to, że można realizować skuteczne pozycjonowanie w dobrej cenie. Jesteśmy firmą lokalną, więc szukaliśmy agencji, dzięki której nasza strona będzie wypozycjonowana, a klienci dotrą do naszego salonu sprzedaży. Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów i z czystym sumieniem możemy polecić agencję Lojalni.
Dlaczego warto współpracować z zespołem agencji Lojalni? Nazwa mówi sama za siebie. Rozmawiają z klientami z pełnym zaangażowaniem. Miałem cały czas poczucie, że gramy do jednej bramki. Chociaż od lat prężnie działam na lokalnym rynku, dopiero promocja strony z agencją Lojalni pokazała mi, jaki jeszcze mam potencjał rozwoju.
Małe firmy też potrzebują skutecznej promocji w internecie. Z takim nastawieniem rozpocząłem wiele lat temu współpracę z agencją Lojalni i efekty ich działań przerosły moje oczekiwania. Zespół działa rzetelnie i skutecznie, co widzę w postaci rosnącej liczby telefonów od nowych klientów. Jeśli działasz lokalnie i szukasz skutecznej agencji, to Lojalni są dla Ciebie.
Masz swoją stronę, jednak nie generujesz sprzedaży? Przyczyną mogą być niskie pozycje w organicznych wynikach wyszukiwania i związany z nimi brak ruchu. Chcesz być bardziej widoczny w Google? Zainwestuj w pozycjonowanie stron z agencją Lojalni z Poznania. SEO dla stron internetowych obejmuje szereg działań optymalizacyjnych, których celem jest osiągnięcie jak najwyższych pozycji na kluczowe frazy. Dzięki widoczności Twoja strona będzie stopniowo generować coraz większy ruch oraz sprzedaż. Zarobione środki możesz zainwestować w rozwój swojej firmy i doinwestować pozycjonowanie.
Dlaczego warto skorzystać z oferty agencji Lojalni? Pozycjonowanie stron internetowych dedykujemy dla firm, które:
Naszym celem jest pozycjonowanie strony w budżecie, który pozwoli na osiągnięcie realnych efektów SEO i nie będzie zbyt dużym obciążeniem dla firmy, która stawia pierwsze kroki w branży lub chce się intensywnie rozwijać. Nie znajdziesz u nas długoterminowych umów ani wygórowanych cen - działamy przejrzyście i na jasno określonych warunkach w zgodzie z Twoimi priorytetami.
By osiągnąć wysokie pozycje na kluczowe frazy w wynikach wyszukiwania, musisz podjąć szereg działań optymalizacyjnych. Oferta pozycjonowania stron w naszej agencji obejmuje wszystkie obszary, które mogą mieć znaczenie dla Twojej pozycji w Google. Wśród nich znajdują się:
Audyt SEO to wstępna weryfikacja obecnego stanu strony internetowej pod kątem przygotowania do pozycjonowania oraz optymalizacji. W trakcie audytu specjalista sprawdza:
Na podstawie wyników audytu jesteśmy w stanie ocenić, ile potrwa pozycjonowanie Twojej strony www oraz jakie działania musimy wykonać.
SEO dla Twojej strony internetowej rozpoczyna się od przygotowania listy słów kluczowych, na które będziemy pozycjonować Twoją witrynę. Jest to tzw. profilowanie lingwistyczne. Specjalista SEO, na podstawie uzyskanych informacji, narzędzi oraz analizy stron konkurencyjnych firm, przygotowuje listę fraz do akceptacji. Zazwyczaj, w przypadku niedużych firm, będą to frazy z długiego ogona, czyli frazy, które są mniej popularne, ale generują duże szanse na konwersję. W ten sposób nawet nieduże firmy mogą konkurować na rynku i generować sprzedaż.
Zakres optymalizacji technicznej zależy od stanu wyjściowego witryny i zazwyczaj obejmuje:
Treści są jednym z najistotniejszych elementów skutecznej strategii pozycjonowania. W oparciu o listę fraz kluczowych specjalista SEO przygotowuje strategię tworzenia treści. Mogą być to treści blogowe i ofertowe. Dzięki obecności słów kluczowych w contencie na Twojej stronie algorytm Google wyświetli Twoją stronę w wynikach wyszukiwania. W ten sposób dotrzesz do użytkownika. W trakcie współpracy specjalista ds. content marketingu tworzy nowe treści lub rozbudowuje te istniejące w taki sposób, by były one:
W procesie pozycjonowania weryfikujemy skuteczność treści i w razie potrzeby przeprowadzamy dalszą rozbudowę contentu. Sugerujemy także rozbudowę witryny o nowe podstrony ofertowe, w taki sposób, by każda usługa znajdowała się pod własnym adresem URL.
W procesie pozycjonowania Twojej witryny zadbamy także o linki prowadzące do Twojej witryny. Zweryfikujemy istniejący profil linków, w razie potrzeby zadbamy o jego naprawę i opracujemy strategię pozyskiwania linków z wartościowych źródeł. Dzięki naszym działaniom profil linków zostanie rozbudowany w sposób naturalny, co wzbudzi zaufanie robotów Google i poprawi Twoje pozycje w wynikach wyszukiwania.
Masz złe doświadczenia z innymi agencjami SEO? Obawiasz się, że poniesiesz koszty, a nie zobaczysz efektów? W naszej agencji zespół projektowy jest z Tobą w stałym kontakcie. Specjalista SEO wraz z opiekunem klienta na bieżąco monitorują skuteczność działań. Na tej podstawie są w stanie zweryfikować, czy zmierzają we właściwym kierunku - czy pozycje oraz ruch na Twojej stronie wzrastają. Raz w miesiącu otrzymasz specjalny raport naszych działań wraz z efektami, a w razie potrzeby, pytań lub wątpliwości zawsze możesz skontaktować się z opiekunem klienta lub specjalistą ds. pozycjonowania, który czuwa nad projektem. Masz pytania lub wątpliwości? Podziel się nami z nimi - zarówno opiekun klienta, jak i pozycjoner udzielą Ci niezbędnych wskazówek i wsparcia.
Niezależnie od tego, z jakiego systemu CMS korzystasz, możesz zainwestować w pozycjonowanie stron. Oferujemy SEO dla witryn zbudowanych na wszystkich CMS-ach. Najczęściej wdrażamy pozycjonowanie w Google dla stron www opartych na:
Nasi specjaliści SEO mają duże doświadczenie, stale pracują z różnymi systemami CMS i wiedzą, w jaki sposób przeprowadzić optymalizację techniczną w konkretnym systemie i w jaki sposób wdrożyć zmiany. Dzięki temu zyskasz witrynę dostosowaną do wymagań robotów Google oraz spełniającą oczekiwania użytkowników.
Dbamy nie tylko o satysfakcję naszych klientów z osiągniętych efektów, ale także ze standardu obsługi. Nad Twoim projektem będzie czuwać dedykowany zespół, w skład którego wchodzą:
Przygotowujemy przejrzyste raporty działań i efektów, które możesz przedstawić swoim przełożonym. Jesteśmy w stałym kontakcie z naszymi klientami - sami wychodzimy z inicjatywą rozmów, odpowiadamy na maile i telefony - Ty nie musisz zabiegać o kontakt ani czekać tygodniami na odpowiedź.
Na bieżąco tłumaczymy treść raportów SEO w taki sposób, była ona dla Ciebie zrozumiała. W razie potrzeby oraz sytuacji na rynku, sezonu i koniunktury optymalizujemy i modyfikujemy działania - zmiany ustalamy wspólnie podczas rozmów telefonicznych lub wideorozmów poprzez komunikatory online. Sugerujemy także wdrożenie działań optymalizacyjnych pod kątem konwersji - chcemy, by SEO nie tylko przynosiło wysokie pozycje, ale także realnie zwiększało Twoje przychody.
Agencja SEO Lojalni oferuje pozycjonowanie stron, które ma wesprzeć rozwój małych firm lub przedsiębiorców, którzy dopiero wchodzą na rynek. Dlatego też wypracowaliśmy cennik pozycjonowania, który nie obciąża budżetu, ale jednocześnie pozwala osiągnąć satysfakcjonujące efekty w postaci wzrostu widoczności, ruchu oraz konwersji.
By wycenić usługę pozycjonowania, musimy wiedzieć:
Cena pozycjonowania strony internetowej w agencji Lojalni obejmuje:
Wybierając usługi SEO, zwróć uwagę nie tylko na to, ile kosztuje usługa pozycjonowania, ale także w jaki sposób będzie następowało rozliczenie. Jako agencja Lojalni chcemy zapewnić naszym klientom rzetelną obsługę, dlatego wybraliśmy model comiesięcznej opłaty za działania. U nas nie płacisz za pozycje, ale za pracę zespołu projektowego. Wraz z każdym upływającym miesiącem jesteś w stanie pozyskać więcej klientów przy tym samym budżecie. Na początku skupiamy się na budowie widoczności na kluczowe frazy, a następnie rozszerzamy prace o pozycjonowanie stron internetowych na frazy z długiego ogona. Są one mniej konkurencyjne, ale lepiej odzwierciedlają intencje użytkownika i dzięki temu dają większe szanse na konwersje. Konsekwentnie realizujemy cele i budujemy pozycję całego serwisu, by pozycjonowanie strony przyniosło zwrot z inwestycji w postaci sprzedaży Twoich usługi. Pamiętamy, że pozycje i ruch to nie wszystko, dlatego przekształcamy użytkowników w klientów.
Dzięki stałej, comiesięcznej płatności, jesteś w stanie zaplanować swój budżet i uwzględnić koszty pozycjonowania. Z góry wiesz, ile zapłacisz i za co. Decydując się na opłatę za pracę, a nie za fraz, unikasz także ryzyka, że agencja SEO będzie stosowała nieuczciwe metody, by szybko osiągnąć efekty i zarabiać od początku współpracy. W agencji Lojalni działamy zgodnie z wytycznymi Google dla webmasterów, ponieważ interesuje nas realny zysk i zadowolenie klienta, a nie chwilowe pozycje w top10 wyników wyszukiwania.
Pozycjonowanie stron internetowych to nie tylko koszt, ale przede wszystkim inwestycja w dotarcie do nowych klientów. Nawet najlepsza oferta nie obroni się bez wysokich pozycji w Google. Każdy kolejny miesiąc inwestycji w pozycjonowanie strony www w Google pozwala pozyskiwać coraz więcej klientów przy tych samych kosztach. Oznacza to, że koszt pozyskania pojedynczego klienta jest coraz niższy. Skuteczne SEO w połączeniu z optymalizacją konwersji zarabia na siebie i zwróci się w postaci większej liczby klientów.
Celem pozycjonowania stron www w Google jest:
Efekty te nie przychodzą z dnia na dzień ani w jednym czasie - w pozycjonowaniu stron istotny jest zarówno czas, jak i systematyczne prowadzenie działań. Najpierw zauważysz wzrost widoczności - więcej fraz powiązanych z Twoją ofertą znajdzie się na wyższych pozycjach w SERPach. Następnie odnotujesz wzrost ruchu. Dopiero większy ruch może przełożyć na wzrost sprzedaży i konwersje, pod warunkiem, że optymalizujesz stronę w taki sposób, by ułatwić użytkownikowi realizację transakcji czy skorzystanie z usługi.
Od czego zależą czas oczekiwania na efekty pozycjonowania? Przede wszystkim od:
Agencja SEO Lojalni oferuje przede wszystkim pozycjonowanie stron na rynku lokalnym. Dlaczego warto zainwestować w lokalne SEO?
Pozycjonowanie strony lokalne z agencją SEO może przynieść pierwsze wyniki już po 3-6 miesiącach współpracy. Najpierw zauważysz wzrost widoczności - większą liczbę kluczowych fraz w top10 wyników wyszukiwania, następnie wzrost ruchu. To przekłada się na wzrost liczby konwersji, czyli wzrost sprzedaży Twoich usług. Pamiętaj jednak, że pozycjonowanie stron wymaga stałych działań i optymalizacji. Twoja konkurencja nie śpi i również inwestuje w SEO - jeśli chcesz utrzymać swoją pozycję, nie rezygnuj z działań.
Czynniki rankingowe w wyszukiwarce Google są objęte tajemnicą - jest ich ponad 200, ale znamy tylko część z nich. Mimo to dzięki wiedzy, doświadczeniu w pozycjonowaniu stron i zaangażowaniu jesteśmy w stanie osiągnąć wysokie pozycje na kluczowe frazy, co pozwoli Ci zwiększyć sprzedaż Twoich usług. Na podstawie wieloletniego doświadczenia polskich i zagranicznych specjalistów ds. pozycjonowania powstała lista czynników rankingowych, czyli elementów, które Google bierze pod uwagę, ustalając pozycję stron w bezpłatnych wynikach wyszukiwania. Są to:
Jakie elementy Twojej strony internetowej mają wpływ na wyniki SEO? Wśród najważniejszych czynników wyróżniamy:
Czynniki rankingowe z zakresu off-site SEO, które mają wpływ na pozycjonowanie strony, to przede wszystkim profil linkowy strony. Obejmuje on:
Ocena strony przez roboty Google obejmuje także wskaźniki popularności strony, takie jak:
By pomóc naszym klientom w osiągnięciu sukcesu, stale się rozwijamy - śledzimy komunikaty Google oraz newsy z branży oraz zagraniczne blogi o SEO i pozycjonowaniu stron. W ten sposób możemy przygotować witryny naszych klientów na ewentualne zmiany i aktualizacje Google oraz dopasować działania do zmieniających się wymogów oraz sytuacji na rynku.