Agencja SEO Lojalni Recenzje w Google to dziś jedno z najpotężniejszych narzędzi wpływających na wizerunek firmy. Dla wielu klientów to właśnie komentarze Google są pierwszym źródłem informacji o marce - zanim odwiedzą stronę, zadzwonią czy zdecydują się na zakup. Opinie nie tylko pomagają potencjalnym klientom podjąć decyzję, ale też wpływają na pozycjonowanie wizytówki Google.

Jak odpowiadać na opinie w Google?

Recenzje w Google to dziś jedno z najpotężniejszych narzędzi wpływających na wizerunek firmy. Dla wielu klientów to właśnie komentarze Google są pierwszym źródłem informacji o marce – zanim odwiedzą stronę, zadzwonią czy zdecydują się na zakup. Opinie nie tylko pomagają potencjalnym klientom podjąć decyzję, ale też wpływają na pozycjonowanie wizytówki Google.

Jak odpowiadać na opinie w Google? Czytaj dalej »

Scroll to Top