Kampania Google Ads

Docieraj do klientów dzięki reklamie Google Ads

Z nami zrealizujesz skuteczne kampanie Google Ads, dopasowane do Twojej grupy odbiorców, do biznesu i Twojego budżetu. Mamy doświadczenie we wszystkich typach kampanii od sieci wyszukiwania, przez sieć reklamową, YouTube i nowe typy reklam, wykorzystujące uczenie maszynowe. Łączymy kreatywne podejście z analityką, dlatego realizowane przez nas reklamy Google Ads są dla naszych klientów źródłem zapytań i sprzedaży. Zobacz, jak możesz rozwijać swój biznes z kampaniami Google Ads w agencji Lojalni.

Szukasz skutecznej agencji Google Ads? Poznaj zakres naszych działań

 

System Google Ads stale się rozwija, udostępniając nam jeszcze więcej możliwości skutecznego docierania do właściwych odbiorców i motywowania ich do dokonania konwersji. Jednak skuteczna kampania Google Ads wymaga stałej pracy i opieki specjalisty. Co zyskasz zlecając kampanie Google Ads profesjonalnej agencji?



Stała opieka specjalisty

Twoja kampania będzie pod czujnym okiem doświadczonego specjalisty. Codziennie sprawdzimy poprawność wyświetlania się reklam, stawki, koszty oraz efektywność reklam i słów kluczowych. Gdy zobaczymy przestrzeń do rozwoju Twojej kampanii, zaplanujemy odpowiednie zmiany i przedstawimy Ci nasze pomysły.

Dostęp do aktualnej wiedzy

Z nami nie musisz obawiać się żadnych zmian w systemie Google Ads. Mamy dostęp do najświeższej wiedzy, stały kontakt z konsultantem Google i system regularnych szkoleń. Jeśli coś się zmienia w Google Ads, my wiemy o tym pierwsi i w razie potrzeby wprowadzamy na Twoim koncie lub w kampaniach rekomendowane zmiany.

Optymalizacja i wdrażanie nowości

Nasza praca to również kreatywne zadania, takie jak analiza i optymalizacja kampanii, analiza konkurencji oraz testowanie nowych rozwiązań. U nas możesz liczyć na indywidualne podejście i dążenie do stałego rozwoju Twojej kampanii, tak aby zawsze być  krok przed konkurencją.

Kiedy zobaczę pierwsze efekty Google Ads?

Kampanie Google Ads pozwalają na szybkie osiągnięcie widoczności marki w sieci. Jednak inwestycja w reklamy Google Ads ma zwykle na celu zbudowanie sprzedaży i dotarcie do nowych klientów. Zobacz przewidywany czas oczekiwania na efekty w naszych kampaniach Google Ads.

undraw business decisions gjwy
Proces pozycjonowania

Jaki jest czas oczekiwania na efekty kampanii Google Ads

1 miesiąc - wzrost widoczności

Dobra konfiguracja kampanii to szansa na to, że Twoje reklamy wyświetlą się użytkownikom jeszcze w dzień rozpoczęcia kampanii. To pierwszy krok do budowania efektywności i potwierdzenie, że wszystko jest gotowe na budowanie ruchu i sprzedaży. Już na tym etapie przeprowadzamy pierwsze testy i wdrażamy optymalizację.

1.-2. miesiąc - wzrost ruchu

Dzięki skutecznej optymalizacji kampanii docieramy do potencjalnych klientów. Atrakcyjne treści reklam, trafnie dobrane słowa kluczowe i zoptymalizowana strona docelowa mogą już na tym etapie przynieść pierwsze konwersje. Jednak zwykle jest to czas na budowanie odwiedzin na stronie i dalsze prace optymalizacyjne.

3.- 4. - miesiąc - wzrost liczby konwersji

Efekty w kampanii Google Ads zależą od wielu czynników, m.in. budżetu, branży, oferty czy nawet strony docelowej. Jednak przy założeniu, że wszystkie te elementy są optymalne, nasi klienci uzyskują wzrost sprzedaży i liczby zapytań z Google Ads już po 3-4 miesiącach współpracy.

Co wpływa na skuteczność kampanii Google Ads?

 

Gdy zaczynamy współpracę z klientem, zawsze podkreślamy, że nie ma jednej sprawdzonej metody na sukces w kampanii Google Ads. Zobacz, co wpływa na efekty kampanii Google Ads:

 

  • Wiedza i doświadczenie specjalisty - nawet w dobie uczenia maszynowego i automatyzacji, praca specjalisty ma duży udział w powodzeniu kampanii. Kreatywność, analityczne myślenie i doświadczenie z najróżniejszymi branżami, markami i rynkami daje nam przestrzeń do skutecznego działania.
  • Konfiguracja kampanii - dobór właściwych ustawień, formatów reklamowych i typów kampanii to pierwszy krok do udanej kampanii. Bez poprawnie przeprowadzonej konfiguracji, jakiekolwiek dalsze działania nie przyniosą efektu.
  • Działania konkurencji - od początku współpracy zbieramy wiedzę o Twojej konkurencji, aby zawsze być o krok przed nią. Analizujemy nie tylko reklamy Twojej konkurencji, ale również stronę, ofertę i inne działania w sieci.
  • Jakość Twojej oferty - nawet najlepsza reklama nie pomoże, jeśli Twoja oferta produktów i usług będzie uboższa niż u Twojej konkurencji. Zawsze sugerujemy, co warto zmienić, aby kampanie faktycznie przełożyły się na sprzedaż.
  • Strona docelowa - zanim rozpoczniemy działania sprawdzamy Twoją stronę www i przygotowujemy zalecenia, jeśli wymaga optymalizacji. To ważne również w kontekście wymagań Google i wyniku jakości reklam.
  • Uwarunkowania na rynku i w branży - w każdej branży mierzymy się z innymi wyzwaniami. Mamy doświadczenie z firmami o różnym profilu działalności, dlatego wiemy, na jakie wydatki i działania warto się przygotować, aby osiągnąć planowane rezultaty. Są branże, które wymagają więcej środków, są takie, gdzie klienci nie mają świadomości marki czy produktu, ale my zawsze mamy na to plan i wiemy, jak zaplanować kampanię.
  • Budżet - samym budżetem nie osiągniesz świetnych wyników w Google Ads, ale to nie znaczy, że niskim budżetem można zdziałać cuda. Zawsze oceniamy realnie potencjalne wydatki kampanii i to, ile środków potrzeba, aby pozyskiwać jakościowy ruch z reklam i konwersje. Za niski budżet to ryzyko niskiego zasięgu i braku efektów. 

Rozwijaj swój biznes łącząc Google Ads i pozycjonowanie

Wykorzystaj moc marketingu internetowego i promuj swoją firmę łącząc pozycjonowanie i kampanie Google Ads. Co zyskasz? Pozycjonowanie zapewni widoczność Twojej strony w Google na dużą liczbę fraz z każdego etapu lejka sprzedażowego. To również skuteczna forma promowania fraz brandowych, czyli zawierających nazwę Twojej marki. Budżet na kampanię Google Ads możesz wtedy przeznaczyć na dotarcie do sprecyzowanej grupy docelowej, która jest bliska dokonania konwersji. Działania w Google Ads natomiast są cennym źródłem wiedzy dla projektowania długoterminowych działań w zakresie pozycjonowania strony. Możesz również skoncentrować działania Ads na reklamach w innych miejscach niż wyniki wyszukiwania: w sieci reklamowej czy też na YouTube.

Zalety Google Ads

Dlaczego warto zlecić nam kampanie Google Ads?

Zespół certyfikowanych specjalistów Google Ads

Nasi specjaliści mają certyfikaty Google Ads, potwierdzające wiedzę i umiejętności w zakresie prowadzenia wszystkich typów kampanii. Dodatkowo każdy specjalista ma dostęp do szkoleń wewnętrznych, które pozwalają na stałe poszerzanie i aktualizowanie wiedzy.

Kompleksowa obsługa i wsparcie

Dajemy więcej niż oczekujesz. W ramach współpracy prowadzimy audyt dotychczasowych działań, analizujemy Twoją stronę www pod względem optymalizacji UX i konwersji. Prowadzimy wszelkie działania związane z kampanią Google Ads - od pomysłu poprzez tworzenie reklam, wybór słów kluczowych po codzienne prace i opiekę nad kampanią.

Koncentracja na jakości i efektach

Działamy z myślą o rozwoju Twojego biznesu, dlatego tworzymy kampanie w taki sposób, aby skupiały się na docieraniu do klientów i pozyskiwaniu konwersji. Stale analizujemy wszystkie działania, aby mieć pewność, że możemy zapewnić Ci wysoki ROAS.

Transparentna współpraca i raportowanie

Stawiamy na stały kontakt z naszymi klientami. Regularnie omawiamy kampanie i proponujemy kolejne optymalizacje. Regularnie raportujemy wyniki w przejrzysty sposób. Współpracując z nami, zawsze wiesz, na co przeznaczasz swój budżet i z jakim efektem.

background section
Zakres działań

Jaki jest koszt kampanii Google Ads

Nasi doradcy na podstawie analizy Twojej strony, oferty i dotychczasowych działań zaproponują budżet na kampanię Google Ads, który umożliwi skuteczne promowanie Twojej firmy w sieci. Doświadczenie z wieloma firmami, branżami, a nawet rynkami, nauczyło nas skutecznie szacować budżety dla naszych klientów. Warto wiedzieć, dlaczego w każdej kampanii koszty mogą kształtować się inaczej i od czego zależy zalecana wysokość budżetu. Co warto wziąć pod uwagę ustalając budżet na Google Ads? Przede wszystkim takie aspekty jak:

 

  • Branża i konkurencja
  • Słowa kluczowe
  • Cele biznesowe
  • Oczekiwany zasięg kampanii
  • Rozpoznawalność marki
  • Jakość dotychczasowych działań

 

Co składa się na koszty kampanii

Koszty obsługi kampanii Google Ads
Comiesięczna opłata dla agencji za prowadzenie i optymalizację kampanii Google Ads

Koszty Google

W zależności od kampanii są to koszty za kliknięcie, wyświetlenie, obejrzenie, pozyskanie konwersji itp.

Masz pytania?
Skontaktuj się z nami!

User Experience (UX) a kampanie Google Ads

User Experience w obszarze Google Ads dotyczy doświadczeń użytkownika z reklamami i ze stroną docelową. W cenie kampanii realizujemy UX w podstawowym zakresie. Dlaczego warto zwrócić uwagę na tę kwestię i jak UX wpływa na efekty Google Ads?

 

UX reklam Google Ads

Doświadczenia użytkowników z samą reklamą można analizować na kilku obszarach. My skupiamy się na tym, na co mamy wpływ - na treści reklam, częstotliwości wyświetlania oraz doborze reklam do użytkownika. Reklamy powinny być zrozumiałe i w rzetelny sposób przekazywać informacje o reklamowanych produktach i usługach. Jeśli to zabraknie, klient nie kliknie w reklamę i nie zobaczy Twojej oferty. Co gorsza, reklamy, które nie spełniają tych wymagań, są często źle oceniane również przez system Google Ads. W konsekwencji Twoje kampanie mogą być droższe, wyświetlać się rzadziej lub mogą zostać wstrzymane przez system Google Ads.

Optymalizacja UX dla kampanii Google Ads z nami to:

  • atrakcyjne i przyjazne dla użytkownika treści reklam
  • zrozumiałe komunikaty reklamowe i precyzyjne CTA
  • optymalna liczba wyświetleń reklamy użytkownikowi
  • właściwy dobór fraz - zgody z oferowanymi produktami i usługami
  • właściwy dobór miejsca wyświetlania się reklam - zgodny z zachowaniami Twoich klientów i wiele innych.


Optymalizacja UX strony docelowej

Kliknięcie w reklamę nie jest celem kampanii Google Ads. Zależy nam przede wszystkim, aby po kliknięciu użytkownik dokonał konwersji, np. poprzez wysyłkę zapytania, dodanie produktu do koszyka czy też kliknięcie w numer telefonu na stronie. Aby zwiększyć szanse na osiągnięcie tych celów, warto zadbać o UX strony docelowej.

Optymalizacja UX strony docelowej dla kampanii Google Ads z nami to:

  • optymalizacja treści i opisu ofert
  • optymalizacja CTA
  • optymalizacja formularzy i umiejscowienia ich na stronie
  • analiza poprawności działania strony docelowej
  • analiza poprawności formularzy i koszyków zakupowych i wiele innych.

Zaufali nam

Dołącz do grona skutecznie pozycjonowanych firm

client
client
client
client
client
client
client

Szanujemy Twoja prywatność.

Używamy cookies, aby nasza strona internetowa działała prawidłowo i aby stale ulepszać nasze usługi. W przypadku wyłączenia korzystania z plików cookie niektóre części tej witryny mogą być niedostępne. Więcej szczegółów w Polityce prywatności i stosowania plików cookies.