HISTORIA WSPÓŁPRACY Z
WarszawaPrzyczepy.pl
WarszawaPrzyczepy.pl to oferuje wynajem przyczep kempingowych i akcesoriów caravaningowych w Warszawie i okolicach. Jest to rodzinna firma, której priorytetem jest świadczenie usług na najwyższym poziomie. Stawiają na kompetentną obsługę, perfekcyjny stan wynajmowanych przyczep oraz indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta.
Z CZYM SIĘ MIERZYLIŚMY
Cele i wyzwania
CEL 1
Zwiększyć liczbę wypożyczeń w sezonie urlopowym
CEL 2
Utrzymywać stały napływ rezerwacji poza sezonem
Wyzwanie 1
Treści na stronie nie zawierały słów i zwrotów, których faktycznie używają potencjalni klienci w Google. Brak hierarchii fraz (główne → poboczne → long-tail)
Wyzwanie 2
Strona nie wykorzystywała zapytań z modyfikatorem lokalnym. Brak landing pages skierowanych na konkretne miasto/dzielnicę.
Wyzwanie 3
Profil linków był ubogi lub zerowy; brak wzmianek w wiarygodnych źródłach. Domenie brakowało „autorytetu” w oczach Google.
Wyzwanie 4
Nieoptymalna struktura serwisu. Brak jasnych kategorii i połączeń między powiązanymi treściami; brak optymalizacji technicznej
LOKALNE SEO
Strategia działania SEO
Opinia opiekuna SEO
Gdy ruszałem w tę podróż SEO z Warszawą Radość, wyznaczyłem sobie cel jak na mapie – dominacja na lokalne frazy transakcyjne. Zaplanowałem trasę: ułożyłem hierarchię słów kluczowych i przebudowałem architekturę strony, żeby każdy potencjalny klient (i robot Google) wiedział, dokąd zmierza. Po drodze zadbałem o „paliwo” – solidny link-building – i o regularny serwis techniczny witryny. Dziś, na mecie projektu, widzę efekty: widoczność w Google wzrosła, w efekcie czego zapewniliśmy stały ruch na domenie. Dowiozłem ten projekt dokładnie tam, gdzie chcieliśmy wspólnie dotrzeć.
Współpraca rozpoczęła się w grudniu 2023 roku. Od tego czasu znacznie zwiększyliśmy widoczność fraz w organicznych wynikach Google. A konkretnie, liczba fraz w TOP50 wzrosła o 75%, liczba fraz w TOP10 wzrosła o 176%, a liczba fraz w TOP 3 wzrosła o 170%.
Google Search Console – wzrost ruchu organicznego
Systematycznie prowadzone działania przyczyniły się wzrostu ruchu organicznego na zapytania biznesowe, a także wzrost liczby kliknięć i odwiedzin witryny. W niecały rok liczba kliknięć wyniosła 5,84 tysiąca, a łączna liczba wyświetleń marki 170 tys.
Najczęstsze zapytania wg Google Search Console
Wnioski
Kompleksowe działania (research fraz, rozbudowa treści, local SEO, link-building, optymalizacja techniczna) przekładają się na:
- większy ruch z zapytań transakcyjnych,
- większą liczbę rezerwacji w sezonie i poza sezonem,
- silniejszą pozycję marki „Warszawa Radość” jako lokalnego eksperta caravaningu.