Po roku działań SEO dla Stajnia Wilga widzimy znaczący wzrost widoczności strony w wynikach wyszukiwania. Liczba fraz w TOP 50 wzrosła z 366 do 499, co pokazuje, że strona zaczęła pojawiać się na większej liczbie zapytań. Największy progres zauważalny jest w TOP 10, gdzie liczba fraz zwiększyła się z 80 do 123, a także w TOP 3, gdzie strona osiągnęła 65 fraz (wzrost o 40 fraz). Te zmiany to bezpośredni efekt zoptymalizowanej struktury strony, lepszego dopasowania treści i strategii lokalnego SEO. Te działania miały kluczowy wpływ na wzrost liczby odwiedzin i zapytań o oferowane usługi.
Liczba fraz w TOP3 wg Senuto
Liczba fraz w TOP10 wg Senuto
Liczba fraz w TOP50 wg Senuto
Efekty działań SEO dla Stajni Wilga bardzo dobrze obrazuje analiza 16-miesięcznego okresu widoczności w Google. Dzięki konsekwentnej optymalizacji strony oraz przemyślanej strategii SEO serwis wygenerował aż 464 tysiące wyświetleń oraz uzyskał 22,3 tysiąca kliknięć. Średni współczynnik klikalności (CTR) wyniósł 4,8%.
Najbardziej wartościowym efektem jest widoczny stabilny wzrost liczby wyświetleń w wynikach organicznych, wskazujący na długotrwałe efekty podjętych działań. Taka systematyczna poprawa przekłada się na większą rozpoznawalność firmy, wzrost liczby wizyt na stronie oraz zwiększenie liczby klientów korzystających z oferowanych usług.