HISTORIA WSPÓŁPRACY Z

Miro-Mar

Miro-Mar to nie tylko firma – to legenda rzemiosła krawieckiego, która przez ponad trzy dekady kultywuje sztukę tworzenia wyjątkowych strojów komunijnych i artykułów liturgicznych. Borowa Góra to miejsce, gdzie tradycja splata się z nowoczesnością, tworząc produkty nie tylko wysokiej jakości, ale także nasycone duchem indywidualnego podejścia do każdego klienta.

Z CZYM SIĘ MIERZYLIŚMY

Cele i wyzwania

Na początku naszej współpracy wyznaczono kluczowe cele, skupiające się przede wszystkim na dwóch obszarach. Pierwszym z nich był wzrost sprzedaży produktów związanych z komunią świętą. Drugim celem było

zwiększenie widoczności strony oraz budowanie jej rozpoznawalności. Sezonowość w branży komunijnej, stało się kluczowym punktem do zindywidualizowanego podejścia w strategii pozycjonowania.

Cel 1

Zwiększenie sprzedaży produktów

Cel 2

Zwiększenie widoczności strony

Cel 3

Zwiększenie rozpoznawalności marki

Wyzwanie

Pozycjonowanie branży sezonowej

LOKALNE SEO

Strategia działania SEO

Opinia opiekuna SEO

„Współpraca z klientem była wyjątkowo udana dzięki regularnemu kontaktowi i zaufaniu między nami. Wprowadzane poprawki były zawsze omawiane z klientem, co więcej klient nie tylko je akceptował, ale także samodzielnie wdrażał. Ta elastyczność znacznie ułatwiała nasze działania i przyśpieszyła osiągnięcie celu”.

Opiekun SEO

Efekty pozycjonowania

Wzrost widoczności według ilości fraz

Wzrost fraz TOP3: 7>73
Wzrost fraz TOP10: 55>267
Wzrost fraz TOP50: 442>803
Analiza widoczności w Senuto

Wzrost ruchu organicznego

Ahrefs: Ruch organiczny

Wzrost ilości słów kluczowych

Ahrefs: Organiczne słowa kluczowe
Scroll to Top