Do grona klientów Lojalnych firma dołączyła w lutym 2022 roku. Klientowi zależało na zwiększeniu widoczności i przyciągnięciu nowych klientów z wyszukiwarki Google. Dodatkowo istotne były dla niego kwestie UX – zaproponowaliśmy aktualizację jego sklepu, aby wyglądał atrakcyjniej i bardziej profesjonalnie.
Wyzwania SEO
Wyzwania UX

Dzięki intensywnym działaniom naszych pozycjonerów liczba fraz w TOP3 zwiększyła się z 0 do 32, liczba fraz w TOP10 zwiększyła się 15-krotnie, a w TOP50 – 4,5-krotnie. Łącznie widoczność sklepu w Google zwiększyła się ponad 7-krotnie!


Strona zaczęła pojawiać się częściej w wynikach wyszukiwania na kluczowe frazy, co zwiększa ruch i rozpoznawalność marki. Optymalizacja SEO przełożyła się na wyższe miejsca w rankingach Google dla najważniejszych słów związanych z branżą klienta, skutkując wzrostem liczby potencjalnych klientów Ponadto obserwujemy zwiększoną aktywność użytkowników na stronie, co bezpośrednio przekłada się na lepsze wyniki sprzedaży.

Poprawa UX strony
Wprowadziliśmy zmiany wizualne w sklepie – nowoczesny wygląd serwisu buduje zaufanie, angażuje odbiorców i wyróżnia ofertę na tle konkurencji. Poprawiliśmy także nawigację i intuicyjność – zmiany w strukturze sprawiły, że poruszanie się po serwisie jest proste, a użytkownicy łatwiej odnajdują interesujące ich produkty.

Wnioski
Istotne dla skuteczności działań SEO nie są wyłącznie wyniki mierzone pozycjami fraz, widocznością czy ruchem na stronie. Równie ważne jest zadbanie o aspekty wizualne i nawigacyjne serwisu. Poprawa estetyki oraz intuicyjności strony skraca czas zakupowy klienta, ułatwia znalezienie i atrakcyjne przedstawienie produktów, a tym samym skuteczniej zachęca potencjalnego klienta do zakupu. Kompleksowe podejście łączące optymalizację techniczną, treściową oraz wizualną przekłada się na lepsze doświadczenie użytkownika i wyższą konwersję sprzedaży.