HISTORIA WSPÓŁPRACY ZE SKLEPEM

MARLENKA

Firma Marlenka działa w branży cukierniczej, zajmując się produkcją oraz sprzedażą tradycyjnych ciast, tortów i deserów miodowych oraz ormiańskich, w tym tortu Marlenka i miodowych kulek. Swoje produkty zarówno klientom indywidualnym, jak i firmom (kawiarniom, restauracjom, sklepom, cateringowi).

Z CZYM SIĘ MIERZYLIŚMY

Cele i Wyzwania

Do grona klientów Lojalnych firma dołączyła w lutym 2022 roku. Klientowi zależało na zwiększeniu widoczności i przyciągnięciu nowych klientów z wyszukiwarki Google. Dodatkowo istotne były dla niego kwestie UX – zaproponowaliśmy aktualizację jego sklepu, aby wyglądał atrakcyjniej i bardziej profesjonalnie.

Wyzwania SEO

Brak optymalizacji technicznej

Strona nie posiada podstawowych rozwiązań wspierających indeksację.

Brak dobranych słów kluczowych

Oferta i opisy produktów nie są zoptymalizowane pod frazy.

Brak opisów produktów i kategorii

Strona nie przezentowała rozbudowanych, unikalnych treści w postaci opisów produktów oraz kategorii.

Brak zbudowanej dobrej historii domeny

Strona nie korzystała z mechanizmów budowania autorytetu np. link building

Wyzwania UX

Brak responsywności mobilnej

Strona nie wyświetlała się poprawnie na urządzeniach mobilnych.

Brak CTA (Call to Action)

Brakowało wyraźnych przycisków zachęcających do zakupu, kontaktu czy rejestracji.

Przestarzały wygląd i nieaktualne standardy

Strona sprawiała wrażenie nieaktualnej, jej design odbiegał od nowoczesnych rozwiązań.

Gruntowna modernizacja kategorii

Aby poprawić zarówno widoczność w internecie, jak i komfort użytkowania.

SEO DLA SKLEPÓW

Strategia działania SEO

Agencja SEO Lojalni Firma Marlenka działa w branży cukierniczej, zajmując się produkcją oraz sprzedażą tradycyjnych ciast, tortów i deserów miodowych oraz ormiańskich, w tym tortu Marlenka i miodowych kulek. Swoje produkty zarówno klientom indywidualnym, jak i firmom (kawiarniom, restauracjom, sklepom, cateringowi).

Opinia opiekuna SEO

„Projekt optymalizacji strony Marlenka to przykład kompleksowego podejścia do SEO, gdzie nie wystarczy jedynie poprawić pozycję fraz czy zwiększyć ruch. Kluczowe jest holistyczne podejście łączące optymalizację techniczną, wartościowe treści oraz aspekty wizualne i nawigacyjne. Dzięki temu udało się nie tylko znacząco poprawić widoczność i pozycje w Google, ale także skrócić czas zakupowy klienta oraz stworzyć intuicyjne i atrakcyjne środowisko zakupowe, które skutecznie zachęca użytkowników do konwersji.”

Agencja SEO Lojalni Firma Marlenka działa w branży cukierniczej, zajmując się produkcją oraz sprzedażą tradycyjnych ciast, tortów i deserów miodowych oraz ormiańskich, w tym tortu Marlenka i miodowych kulek. Swoje produkty zarówno klientom indywidualnym, jak i firmom (kawiarniom, restauracjom, sklepom, cateringowi).
Opiekun SEO

Efekty pozycjonowania

Wzrost liczby fraz

Dzięki intensywnym działaniom naszych pozycjonerów liczba fraz w TOP3 zwiększyła się z 0 do 32, liczba fraz w TOP10 zwiększyła się 15-krotnie, a w TOP50 – 4,5-krotnie. Łącznie widoczność sklepu w Google zwiększyła się ponad 7-krotnie!

Agencja SEO Lojalni Firma Marlenka działa w branży cukierniczej, zajmując się produkcją oraz sprzedażą tradycyjnych ciast, tortów i deserów miodowych oraz ormiańskich, w tym tortu Marlenka i miodowych kulek. Swoje produkty zarówno klientom indywidualnym, jak i firmom (kawiarniom, restauracjom, sklepom, cateringowi).
Agencja SEO Lojalni Firma Marlenka działa w branży cukierniczej, zajmując się produkcją oraz sprzedażą tradycyjnych ciast, tortów i deserów miodowych oraz ormiańskich, w tym tortu Marlenka i miodowych kulek. Swoje produkty zarówno klientom indywidualnym, jak i firmom (kawiarniom, restauracjom, sklepom, cateringowi).

Wzrost widoczności sklepu

Strona zaczęła pojawiać się częściej w wynikach wyszukiwania na kluczowe frazy, co zwiększa ruch i rozpoznawalność marki. Optymalizacja SEO przełożyła się na wyższe miejsca w rankingach Google dla najważniejszych słów związanych z branżą klienta, skutkując wzrostem liczby potencjalnych klientów Ponadto obserwujemy zwiększoną aktywność użytkowników na stronie, co bezpośrednio przekłada się na lepsze wyniki sprzedaży.

Agencja SEO Lojalni Firma Marlenka działa w branży cukierniczej, zajmując się produkcją oraz sprzedażą tradycyjnych ciast, tortów i deserów miodowych oraz ormiańskich, w tym tortu Marlenka i miodowych kulek. Swoje produkty zarówno klientom indywidualnym, jak i firmom (kawiarniom, restauracjom, sklepom, cateringowi).

Poprawa UX strony

Wprowadziliśmy zmiany wizualne w sklepie – nowoczesny wygląd serwisu buduje zaufanie, angażuje odbiorców i wyróżnia ofertę na tle konkurencji. Poprawiliśmy także nawigację i intuicyjność – zmiany w strukturze sprawiły, że poruszanie się po serwisie jest proste, a użytkownicy łatwiej odnajdują interesujące ich produkty.

Agencja SEO Lojalni Firma Marlenka działa w branży cukierniczej, zajmując się produkcją oraz sprzedażą tradycyjnych ciast, tortów i deserów miodowych oraz ormiańskich, w tym tortu Marlenka i miodowych kulek. Swoje produkty zarówno klientom indywidualnym, jak i firmom (kawiarniom, restauracjom, sklepom, cateringowi).

Wnioski

Istotne dla skuteczności działań SEO nie są wyłącznie wyniki mierzone pozycjami fraz, widocznością czy ruchem na stronie. Równie ważne jest zadbanie o aspekty wizualne i nawigacyjne serwisu. Poprawa estetyki oraz intuicyjności strony skraca czas zakupowy klienta, ułatwia znalezienie i atrakcyjne przedstawienie produktów, a tym samym skuteczniej zachęca potencjalnego klienta do zakupu. Kompleksowe podejście łączące optymalizację techniczną, treściową oraz wizualną przekłada się na lepsze doświadczenie użytkownika i wyższą konwersję sprzedaży.

Scroll to Top