PAŹ 24
WRZ 23
Działasz na lokalnym rynku i chcesz dotrzeć do docelowych odbiorców? Poznaj kilka skutecznych sposobów na promocję firmy na lokalnym rynku. Sprawdź, jak skutecznie wypromować lokalną firmę, poinformować odbiorców o swoim istnieniu oraz zachęcić ich do skorzystania z Twoich usług.
SIE 23
Współczynnik konwersji to jeden z najważniejszych czynników wpływających na rozwój biznesu online. Jego optymalizacja polega zazwyczaj na dobrym poznaniu potrzeb swojego odbiorcy, ale są pewne uniwersalne rozwiązania, które pomagają skutecznie zwiększyć współczynnik konwersji.
MAJ 27
Czy wiesz, że możesz ułatwić robotom zrozumienie treści i tematyki Twojej strony? Zacznij mówić ich językiem, wykorzystując dane strukturalne! Co to jest i jaki ma wpływ na pozycjonowanie i efektywność strony?
MAJ 24
Linkowanie w pozycjonowaniu stron to jeden z ważniejszych składowych całego procesu SEO. Pod pojęciem linkowania kryje się jednak wiele różnych działań, a nacisk kładzie się na linki przychodzące. Czy jednak to, jakie strony podlinkujemy u siebie również ma znaczenie dla pozycjonowania i wartości strony? Przyjrzyjmy się linkowaniu wychodzącemu.
MAJ 20
Era mobilnego internetu dawno nadeszła. Dziś strony dostępne na urządzeniach mobilnych to nie tylko kwestia odpowiedzi na potrzeby użytkowników, lecz także realizowanie zaleceń Google. Co to jest mobilna wersja serwisu i na co szczególnie zwrócić uwagę?
MAJ 18
Użytkownicy są coraz bardziej niecierpliwi, a ich oczekiwania względem stron internetowych rosną. Oczekują, że strony będą ładowały się ekspresowo, niezależnie do połączenia sieciowego czy urządzenia. Optymalizacja czasu ładowania strony to dziś spore wyzwanie. Jak zwiększyć szybkość strony?
MAJ 17
Nie ma skutecznego pozycjonowania strony bez wcześniejszej indeksacji, czyli dodania jej do wyszukiwarki Google. Jak można pomóc robotom odczytywać i prawidłowo indeksować stronę? Tworząc i publikując mapę strony - Sitemap. Co to jest i dlaczego warto o nią zadbać w procesie pozycjonowania?
MAJ 16
Call to action, czyli zawołanie do akcji to sekret sukcesu treści na stronie. Nawet najciekawszy artykuł, wspaniale opisana oferta czy produkt nie zadziałają tyle, co dobrze skonstruowane nawołanie do akcji. Jakie korzyści przynosi wdrożenie różnych form CTA na stronę i jak zaplanować je u siebie?
MAJ 12
Postanowiłeś zainwestować w pozycjonowanie firmy, ale nie wiesz gdzie szukać odpowiedniej agencji i na co zwrócić uwagę? Wybór agencji SEO powinien być przemyślaną decyzją. Pochopne działanie może Cię długoterminowo związać z agencją, z której efektów nie będziesz zadowolony. Czerpiąc z naszego doświadczenia oraz znajomości rynku marketingowego, przygotowaliśmy dla Ciebie poradnik o tym, jak wybrać agencję seo. Dowiedz się, jak podjąć korzystną decyzje i cieszyć się wynikami.
MAJ 12
Audyt SEO jest podstawowym etapem pozycjonowania, wykonywanym już na samym początku procesu. Pozwala wykryć błędy widniejące na stronie, które odpowiadają m.in. za obniżanie widoczność strony i niski poziom ruchu organicznego na stronie. Przeprowadzenie skutecznego audytu wymaga wiedzy, doświadczenia i kilku profesjonalnych narzędzi. Jeśli planujesz go przeprowadzić, warto skorzystać z usługi profesjonalisty. Z poniższego poradnika dowiesz się, co to jest audyt SEO i jakie obszary obejmuje.
KWI 21
Zastanawiasz się czy podjąć współpracę z agencją SEO? Może już korzystasz z jej usług? W obu przypadkach radzimy zapoznać się z etapami procesu pozycjonowania. Dzięki naszemu artykułowi dowiesz się, jakich działań podejmują się specjaliści ds. seo na twojej stronie. Znajomość procesu pozycjonowania pomoże ci w sprawnej komunikacji z agencją oraz w analizie jej działań na twojej witrynie.
KWI 20
Współpraca z agencją SEO to wyzwanie, szczególnie dla początkujących firm. Agencja pozycjonująca zdejmuje z Ciebie ciężar promowania i optymalizacji strony, ale czy to oznacza dla Ciebie koniec zaangażowania w temat marketingu internetowego? Nic bardziej mylnego, współpraca z agencją wymaga również pracy po Twojej stronie i nauczenia się nowych umiejętności. Na co warto się przygotować, aby współpraca z agencją SEO była jak najbardziej efektywna i przyjemna?
LIP 30
Prowadzisz stacjonarną księgarnię, sklep z akcesoriami rowerowymi lub wypożyczalnię samochodów, ale chcesz pozyskiwać lokalnych klientów także z internetu? Stwórz wizytówkę swojej firmy w Google (wizytówkę GMF) i zadbaj o jej optymalizację pod kątem pozycjonowania. Z poniższego artykułu dowiesz się, czym dokładnie jest wizytówka Google Moja Firma i jak ją pozycjonować, by budować widoczność w organicznych wynikach wyszukiwania, a także ruch w stacjonarnym sklepie.
LIP 16
Ruch na stronie to jeden z wyznaczników skuteczności pozycjonowania. Dlatego warto go śledzić zarówno we własnej witrynie, jak na stronach konkurencji, by dowiedzieć się, czy działania SEO zmierzają w dobrym kierunku. Sprawdźmy, jak zweryfikować ruch na stronie i jakie narzędzia w tym celu wykorzystać.