
1 miesiąc – wzrost widoczności
Dobra konfiguracja kampanii to szansa na to, że Twoje reklamy wyświetlą się użytkownikom jeszcze w dzień rozpoczęcia kampanii. To pierwszy krok do budowania efektywności i potwierdzenie, że wszystko jest gotowe na budowanie ruchu i sprzedaży. Już na tym etapie przeprowadzamy pierwsze testy i wdrażamy optymalizację.
1-2 miesięcy – wzrost ruchu
Dzięki skutecznej optymalizacji kampanii docieramy do potencjalnych klientów. Atrakcyjne treści reklam, trafnie dobrane słowa kluczowe i zoptymalizowana strona docelowa mogą już na tym etapie przynieść pierwsze konwersje. Jednak zwykle jest to czas na budowanie odwiedzin na stronie i dalsze prace optymalizacyjne.
3-4 miesięcy – wzrost liczby konwersji
Efekty w kampanii Google Ads zależą od wielu czynników, m.in. budżetu, branży, oferty czy nawet strony docelowej. Jednak przy założeniu, że wszystkie te elementy są optymalne, nasi klienci uzyskują wzrost sprzedaży i liczby zapytań z Google Ads już po 3-4 miesiącach współpracy.





Ostatnio na blogu
No post found!